Aquesta sortida tenia com objectiu el conèixer la muntanya de sal de Cardona: el seu origen, la mina i fer una visita guiada pel seu interior. Aprofitant que ens trobàvem a Cardona vàrem anar a visitar la Fortalesa o Castell de Cardona, gran protagonista de la història Catalana. A la tarda es va fer un breu recorregut pels voltants de la Vila i es va visitar els dolls del riu d'Orà i el dòlmen de la Vinya del Jonclà.

El Diumenge 25 de març vam fer un recorregut per la Noguera amb el geòleg Jordi Cirès. El Jordi ens va fer una aproximació a la historia geològica de la Noguera: des d’era quaternària (fa 2 milions d’anys) fins al triàsic (200 milions d’anys). Mitjançant l’observació dels estrats vam entendre una mica més la formació de les grans unitats geològiques de la Noguera, com el Mont-roig o el Montsec. També vam descobrir com es van formar els sediments i els grans canvis geològics que ha patit la nostra comarca.
Per la pista de Alós d'Isil cap a Bonabé. Deixem el cotxe a la bora del camí, on la neu ja no ens permet continuar, ens posem les raquetes i començem a caminar. Principis de Març, el temps suau, no fa fred i la neu es ideal per la pràctica de raquetes. De seguida ens trobem al refugi del Fornet, seguint a contracorrent el Noguera Pallaresa passem per varies bordes, Socampo, Taroiou, del petit, i fins a les bordes d'Isil, fem una petita parada per menjar una mica i observar l'espectacle d'aquesta magnifica vall de Montgarri. Tornem cap als cotxes pel mateix camí. Acabem la ruta tot fent uns 12km. i 300m de desnivell. Avui a sigut un dia ideal per sortir a passejar amb raquetes i gaudir del Pirineu a l'alt Urgell.
VISITA AL TÚNEL DEL CANAL D'URGELL I DEL CASTELL DE MONTCLAR (Urgell)